Šteta za film Fotografija jer sam mu se jako veselila kad sam ga vidjela na programu Zagreb Film Festivala. Indijska filmografija poznata mi je najviše s Netflixa koji je prepun vrhunskih i zabavnih filmova koji dolaze iz bollywoodske tvornice snova. Tri idiota (2009) prekrasno prikazuje prijateljstvo i nedaće trojice studenata na čijim se primjerima opisuje i kritizira strogo indijsko društvo. Delhi Crime (2019) istančana je mračna krimi-serija koja se bazira na stvarnom događaju.
A onda imamo filmove kao što su Motichoor Chaknachoor (2019) ili serija Masaba Masaba (2020) koji su vrckavi i humoristični dok prikazuju likove u uobičajenim problemima i preprekama za zadovoljan život. Zato sam i pomislila da će film u kojem se mlada i sramežljiva studenitica i stariji (još neoženjeni, na muku njegove bake) turistički radnik biti odlična podloga za dovitljivu romantičnu priču.
Sanya Malhotra kao Miloni odlično utjelovljuje djevojku koja mora smoći snage da izraste u mladu ženu odlično prenosi preplašenu potrebu da se složi sa svime što joj odrede roditelji. Nawazuddin Siddiqui kao Rafi s druge strane bori se sa sličnom pasivnošću kojoj je uzrok neki neizrečeni idealizam i melankolija.
Nakon što Rafi uslika Miloni kraj spomenika Vrata Indije oni jedno drugom daju snagu i nadu koja otvara djeliće osobnosti za koje ni jedno ni drugo nisu znali da posjeduju. Možda je to otvaranje ličnosti i osobe dovoljan razlog da se prosjedi kroz ovu filmsku priču, a kamo li kad se uzme u obzir koliko je obogaćujuće dati priliku filmu strane kinematografije još k tome toliko profesionalne kao što je to Bollywood.
Produkcijski i tehnički ovaj film je bok uz bok s bilo kojom visokobudžetnom kinematografijom svijeta, ali nažalost sve to nije dovoljno da film Fotografija osvoji i duboko dirne svog gledatelja. Ovaj film je poput magle – poigrava se sa svim osjetilima, ali nakon što završi sjećanje na njega brzo blijedi.
OCJENA: